25 de maig 2006

JOHN MAYALL & FANIA ALL STARS AL PROPER SOUND SYSTEM

























El programa SOUND SYSTEM (Ràdio Premià 95.2) del proper dimarts 30 de maig a les 21 HORES us proposa British Blues i Salsa-Salsa. Tati punxarà les reliquies de l'avi del blues blanc JOHN MAYALL i en Ramonet77 cuinarà Salsa Nuyorika de primera línia amb un especial FANIA ALL STARS. Aprofitem per divulgar imatges de l'equip del programa des del seu paradís fiscal de Trinidad y Tobago A les tumbones apareixen Jtati i Ramonet77 i el cambrer Xavier T "Everybodys ready". Ara som molt rics.

12 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Àngel 'Soulbizarre' ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Rodolfo ha dit...

renoi...

tati, visiti el yamshes, veurà unes websamb noms curiosos, però sobretot per veure la última! li asseguro que fliparà! jo em volia morir quan ho vaig descobrir! és perfecte.

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

L'autor d'aquest blog HA ESBORRAT ELS DOS PRIMERS MISSATGES D'AQUEST "POST".

Em sembla que si un senyor té ganes d'insultar i amenaçar, ha de saber que aquest blog és casa meva i que segons qui no tinc ganes que hi entri. Moltes gràcies.

També considero que si cal parlar d'urbanisme es pot fer amb uns mínims de respecte. Accepto el debat. I, si us plau, deixi de barrejar el programa de ràdio amb aquest pla general d'urbanisme. Els membres del programa som vèries persones i no totes tenen ganes de tractar el tema (encara que a mi, personalment, m'interessi

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

Verdet: vic ara mateix al seu blog, ja frisso safata bòrnia per llegir el que vos dieu.

Anònim ha dit...

programa xulo i endavant

Anònim ha dit...

mayall mayall armònica mayall armònica ok!

Anònim ha dit...

sort de programes com el vostre perquè hi ha gent que és un pal inquisidor premianenc

Anònim ha dit...

john mayall ens va ensenyar a ser una mica negres als blanquets que escoltavem BLUES

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

jo recordo les sessions de mayall a casa d'en Sebastià "Cebes" Torres al carrer Sant Miquel, amb els BPP (Ben parits premianencs) un any abans de taula rodona. Poca broma!

Anònim ha dit...

ei nanos, quin lio que us vau fer ahir amb el mayall, però el programa mereix el perdó

Anònim ha dit...

gajes del oficio y gracias por la audición