12 de juny 2006

Steel Pan, instrument mundial ! dimarts a ràdio premià: 9 de la nit !




9 comentaris:

Anònim ha dit...

segur que a la botiga de la Maria de betes i fils es pot comprar un steel Pan, segurissim

Anònim ha dit...

bon instrument per tocar al local de la coali, alternativa al tabal!

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

quines cassoles oi? són tabals metàl·lics!

Anònim ha dit...

ESTANISLAU VERDET I PAU VODAIXA:

ÉS IMPOSSIBLE INTERVENIR I CLICAR QUALSEVOL POST DELS BLOGS "YAMSHES" I "OAK".

ESTIC MOLT CONSTERNAT.

ENYORO AQUELLS DIES DE FRENÈTICA INTERVENCIÓ.

UN PROBLEMA RAR...

Anònim ha dit...

No hi tindreu algun Coordinador de Cultura i Joventut infiltrat? Penseu que la gent més miserable acostuma a tenir més braços que un pop.

Rodolfo ha dit...

que em dieu???
jo ja em pensava que no venieu...

per cert, venia a anunciar-los que acabo de fer publica la bona notícia.

vinguin, vinguin

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

JA M'AGRADARIA VENIR AL SEU BLOG, SENYOR ESTANISLAU, I MIRI QUE HO INTENTO, I NO HI HA MANERA, S'ESMUNY, S'EVAPORA I EM DIU "ADEU"... ESPERO TENIR BEN AVIAT EL MEU PORTATIL ENXUFAT A INTERNET I ACCEDIR AL MÓN VERDETIÀ... FRANCAMENT HO NECESSITO.

Anònim ha dit...

ja està, he vingut a can yamshes!

Anònim ha dit...

10 Junio 2006

El mundial segons els MansosAmics tots, els Mansos ens afegim a la penya Bogarde de Premià de Mar i som i serem incondicionals de Trinidad i Tobago. Si senyor!

En el programa del divendres 9 de Juny del 2006, vàrem poder parlar amb un polac,(un acordionista de polkes i maixurques) i amb un comentarista esportiu nord-americà. El Polacs tenen les de perdre com nosaltres i els americans tampoc tenen gaire futur al mundial, per tant com a conclusió ja ho sabeu Trinidad i Tobago a tope!







http://www.lacoctelera.com/myfiles/mansos/szidislaw grygus.wav

http://www.lacoctelera.com/myfiles/mansos/mundial eeuu.wav