12 de juny 2006

Steel Pan, instrument mundial ! dimarts a ràdio premià: 9 de la nit !




9 comentaris:

trinidad jiménez ha dit...

segur que a la botiga de la Maria de betes i fils es pot comprar un steel Pan, segurissim

german munster ha dit...

bon instrument per tocar al local de la coali, alternativa al tabal!

"tati-no logo" Soulbizarre ha dit...

quines cassoles oi? són tabals metàl·lics!

ÀNGEL ha dit...

ESTANISLAU VERDET I PAU VODAIXA:

ÉS IMPOSSIBLE INTERVENIR I CLICAR QUALSEVOL POST DELS BLOGS "YAMSHES" I "OAK".

ESTIC MOLT CONSTERNAT.

ENYORO AQUELLS DIES DE FRENÈTICA INTERVENCIÓ.

UN PROBLEMA RAR...

Martí ha dit...

No hi tindreu algun Coordinador de Cultura i Joventut infiltrat? Penseu que la gent més miserable acostuma a tenir més braços que un pop.

Estanislau Verdet ha dit...

que em dieu???
jo ja em pensava que no venieu...

per cert, venia a anunciar-los que acabo de fer publica la bona notícia.

vinguin, vinguin

"tati-no logo" Soulbizarre ha dit...

JA M'AGRADARIA VENIR AL SEU BLOG, SENYOR ESTANISLAU, I MIRI QUE HO INTENTO, I NO HI HA MANERA, S'ESMUNY, S'EVAPORA I EM DIU "ADEU"... ESPERO TENIR BEN AVIAT EL MEU PORTATIL ENXUFAT A INTERNET I ACCEDIR AL MÓN VERDETIÀ... FRANCAMENT HO NECESSITO.

jtati ha dit...

ja està, he vingut a can yamshes!

extret de la web dels mansos ha dit...

10 Junio 2006

El mundial segons els MansosAmics tots, els Mansos ens afegim a la penya Bogarde de Premià de Mar i som i serem incondicionals de Trinidad i Tobago. Si senyor!

En el programa del divendres 9 de Juny del 2006, vàrem poder parlar amb un polac,(un acordionista de polkes i maixurques) i amb un comentarista esportiu nord-americà. El Polacs tenen les de perdre com nosaltres i els americans tampoc tenen gaire futur al mundial, per tant com a conclusió ja ho sabeu Trinidad i Tobago a tope!







http://www.lacoctelera.com/myfiles/mansos/szidislaw grygus.wav

http://www.lacoctelera.com/myfiles/mansos/mundial eeuu.wav